بازار و کسب و کاربهداشت و درمان

بهترین مرکزهای ایمپلنت را بهتر بشناسید

ایمپلنت دندان یکی از جدیدترین روش‌های جایگزین‌کردن دندان‌های از‌دست‌رفته است. در طی این روش، دندان جدید توسط پیچ‌های مخصوص در لثه قرار می‌گیرند و عملکردی مشابه با عملکرد دندان‌های طبیعی دارند. البته همیشه هم ایمپلنت‌ها کیفیت لازم را ندارند و نمی‌توانند جایگزین خوبی برای دندان‌های ازدست‌رفته باشند. اصلی‌ترین دلیل این اتفاق، کیفیت پایین مواد اولیه، تجهیزات غیرحرفه‌ای و عدم مراجعه به کلینیک‌های تخصصی ایمپلنت دندان است. به‌همین‌علت هم قصد داریم در ادامه، بهترین مرکز ایمپلنت دندان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مطب دندانپزشکی دکتر مهتری، بهترین مرکز ایمپلنت در ایران

جدیدترین، به‌روزترین و بهترین مرکز ایمپلنت ایران، مطب دندانپزشکی دکتر مهتری است. ایمپلنت دندان یک روش کاربردی، مناسب و تقریباً دائمی برای جایگزین‌کردن دندان‌های ازدست‌رفته است. چرا تقریباً دائمی؟ چون ایمپلنت‌های باکیفیت و مرغوب به‌طور مستقیم به استخوان فک متصل می‌شوند و پس‌از مدتی پیوند می‌خورند.

پس‌از طی‌شدن فرایند پیوند، ایمپلنت به‌عنوان ریشه دائمی دندان یا همان تاج دندان عمل خواهد کرد. البته که سایش دندان‌ها طبیعی است و ممکن است پس‌از مدتی نیاز به تعویض نیز داشته باشد؛ اما مواد و متریال مرغوبی که در کلینیک دندانپزشکی دکتر مهتری استفاده می‌شود، معمولاً حداقل ۱۵ سال نیاز به تعویض ندارد.

ایمپلنت‌ها معمولاً بین ۱۰ تا ۳۰ سال دوام دارند و در صورت مراقبت درست، بسته به سن بیمار تا پایان عمر ماندگار خواهند بود. حتی با وجود پیشرفت تکنولوژی، روشی ماندگارتر و بادوام‌تر از ایمپلنت برای جایگزین‌کردن دندان‌های ازدست‌رفته وجود ندارد و در کلینیک دکتر مهتری، این فرایند در بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود.

مطب دندانپزشکی دکتر مهتری در خیابان ولیعصر تهران، بالاتر از میدان ونک واقع شده است و در طی این سال‌ها با بیش‌از ۸۰۰ مراجعه‌کننده و رضایت بالای ۸۰ درصدی مراجعین، توانسته است نیاز بیماران در همۀ حوزه‌های دندانپزشکی به‌ویژه حوزه کاشت ایمپلنت را برطرف کند.

نیروهای متخصص، محیط آرام و مطبوع، تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و استفاده از جدیدترین متد درمانی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز ایمپلنت دیجیتال تخصصی و حرفه‌ای محسوب می‌شوند.

مرکز dental implant centre

یکی از بهترین مراکز کاشت ایمپلنت دنیا که در انگلستان واقع شده است، dental implant centre نام دارد و با بیش‌از ۲۰ سال تجربه می‌تواند بهترین مرکز ایمپلنت این ناحیه لقب بگیرد. در این مرکز با تجهیزات پیشرفته و به‌کمک متخصصان حرفه‌ای، سیستمی نوین به نام سیستم i-Smile اجرا می‌شود و با به مرحله اجرا رسیدن این سیستم، مرکز dental implant centre توانسته است پروسه کاشت دندان را کوتاه‌تر و سریع‌تر از میانگین زمان کلی این فرایند طی کند و این اتفاق انقلابی بزرگ را در عرصه کاشت ایمپلنت رقم زده است.

هدف از طراحی سیستم i-Smile بهبود فرایند کاشت ایمپلنت از لحاظ زمان است. به این صورت که در طی این فرایند به‌جای ۲۰ جلسه درمانی تنها به ۵ تا ۷ جلسه حداکثر ۲ ساعته زمان نیاز خواهید داشت. در طی این پروسه، پس‌از جلسه مشاوره و معاینه، ایمپلنت‌ها در لثه شما قرار می‌گیرند و موقعیت جدید خود را پیدا می‌کنند. سپس برای تکمیل فرایند درمان شما باید حداقل ۵ جلسه دیگر به مرکز مراجعه کنید تا هم روند درمانتان کامل شود و هم هر جلسه توسط پزشک معاینه شوید.

مرکز درمانی dental implant centre برنده جایزه BDA Good Practice به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جوایز این حوزه است. همچنین این مرکز با دسترسی به مجهزترین فناوری‌های روز دنیا مانند دستگاه‌های حرفه‌ای، سی تی اسکنر داخلی، اشعه ایکس و … توانسته است گامی بزرگ در عرصه کاشت ایمپلنت‌های دندانی بردارد. این مرکز در طی تمام این سال‌ها تلاش کرده است که با ارائه خدمات جانبی مانند WIFI، نوشیدنی رایگان، محیطی مطبوع و … آرامش را به جلسه معاینه، مشاوره و درمان تزریق کند و با فاند و کمک‌های مالی بسیار زیاد، هزینه‌های درمان را به‌شکل قابل‌توجهی پایین بیاورد.

این مرکز شعبه‌های متعددی در گلاسکو، بیرمنگام، آبردین و … دارد و در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ پس‌ازظهر و در روزهای جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ پس‌ازظهر فعالیت می‌کند.

مرکز UCSF

مرکز UCSF بهترین مرکز ایمپلنت دندان در کالیفرنیای شمالی است. این مرکز با تجهیزات حرفه‌ای و نیروهای متخصص خود توانسته است راه‌حلی کاربردی برای بیمارانی که دندان‌های خود را ازدست داده‌اند، ارائه کند و با طراحی و تولید ایمپلنت‌هایی که با بافت استخوان و لثه انسان سازگار هستند، کاشتی طبیعی، زیبا و ماندگار را انجام دهد.

در این مرکز، ایمپلنت کامل هر دو فک و حتی ایمپلنت برخی از دندان‌ها نیز انجام می‌شود و صفر تا صد این فرایند به‌شکلی است که نتیجه نهایی هیچ تفاوتی با دندان‌های طبیعی و اولیه نخواهند داشت.

در این مرکز تخصصی، طیف وسیعی از روش‌های کاشت مانند پیوند بافت سخت و نرم مورد استفاده قرار می‌گیرد و کلیه سیستم‌های کامپیوتری حرفه‌ای برای بهبود هرچه بهتر شرایط بیمار در دسترس هستند. این مرکز دارای شعبه‌های متعددی در سراسر کالیفرنیای شمالی است و بیماران می‌توانند به مرکز ایمپلنت دندان UCSF دسترسی سریع و آسانی داشته باشند.

بهترین مرکزهای ایمپلنت را بهتر بشناسید

مرکز the implant centre

the implant centre یکی از مراکز حرفه‌ای و تخصصی در جنوب انگلستان است که با دریافت جوایز مختلف در طی ۲۰ سال گذشته، توانسته است نام خود را به‌عنوان بهترین مرکز ایمپلنت این منطقه مطرح کند.

کلینیک دندانپزشکی the implant centre یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی انگلستان شناخته می‌شود و ازآنجاکه عملکرد این مرکز تنها منحصر به حوزه کاشت ایمپلنت‌های دندانی است، می‌توان گفت که کلیه نیروهای متخصص در این حوزه در مرکز the implant centre مشغول به فعالیت‌ حرفه‌ای هستند.

در این مرکز، همۀ نیروهای حرفه‌ای با سال‌ها سابقه فعالیت در حوزه کاشت ایمپلنت‌های دندانی تلاش می‌کنند جای خالی دندان‌های ازدست‌رفته شما را با مرغوب‌ترین مواد و تجهیزات ممکن پر کنند و لبخندی زیبا، طبیعی و دلنشین به شما هدیه دهند. این مرکز در شهر برایتون اند هوو واقع شده و ساعت کاری آن دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۵ پس‌ازظهر است.

مرکز implant center of miami، بهترین مرکز ایمپلنت در نیامی

مرکز ایمپلنت میامی یکی از بهترین، حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز کاشت ایمپلنت‌های دندانی در میامی است. شعار این مرکز تخصصی، فراهم‌کردن لبخندی زیبا با هزینه کم برای کلیه بیماران است و به‌همین‌علت در این مرکز، کلیه خدمات کاشت درمان با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه انجام می‌شود.

در سال 2014 میلادی دکتر تاتیانا هرتزوگ یک مؤسسه آموزشی حرفه‌ای را در حوزه کاشت ایمپلنت دندان برای دندانپزشکان سراسر جهان تأسیس کرد.

علت اصلی این اقدام این بود که از نظر دکتر هرتزوگ در تخصص و عملکرد دندانپزشکان حوزه کاشت ایمپلنت دندان، نقص و اشتباه‌ زیادی دیده می‌شد. در حقیقت هدف از تأسیس این مؤسسه و در پی آن، تأسیس مرکز ایمپلنت دندان میامی، ارائه خدمات دندانپزشکی در حوزه کاشت دندان در بالاترین کیفیت و سطح ممکن است که دکتر تاتیانا هرتزوگ به هدف خود یعنی دسترسی یکسان مردم به خدمات درمانی رسیده است.

این مرکز چندین شعبه مختلف در فلوریدا دارد و شما می‌توانید با توجه به محل سکونتتان به این مراکز مراجعه کنید. ساعت کاری این مرکز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۷ پس‌ازظهر است.

مرکز dr joy dental clinic

کلینیک دندانپزشکی دکتر جوی استانداردترین و بهترین مرکز ایمپلنت دندان در دبی محسوب می‌شود. در این مرکز، ایمپلنت‌های دندانی با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه ممکن تولید می‌شوند؛ چراکه متخصصان این مجموعه اعتقاد دارند که دندان، بخش جدایی‌ناپذیر صورت هر انسان است و باید لبخند هر کسی منحصربه‌فرد، طبیعی و زیبا باشد.

به‌همین‌علت هم در کلینیک دندانپزشکی دکتر جوی از تکنولوژی تصویربرداری سه‌بُعدی دندان برای ترسیم نقشه ایمپلنت دندانی استفاده می‌شود تا با کمک این فرایند، زمان درمان کمتر و پروسه درمان با کیفیت بالاتری انجام شود.

معمولاً تکنولوژی تصویربرداری سه‌بُعدی، نیاز به پیوند استخوان برای قراردادن ایمپلنت‌ها را کاهش می‌دهد و به‌این‌ترتیب باعث کوتاه‌ترشدن زمان بهبودی بیمار می‌شود.

این کلینیک حرفه‌ای با داشتن چندین مرکز تخصصی در دبی، پیشتاز عرصه کاشت ایمپلنت در این منطقه است و شما می‌توانید برای آغاز روند درمان به این مراکز مراجعه کنید. ساعات کاری این مجموعه شنبه تا پنجشنبه از ۸ صبح تا ۸ شب و جمعه از ۱۱ صبح تا ۸ شب خواهد بود.

dr joey

سخن پایانی

ایمپلنت دندان یک درمان کاملاً تخصصی است و بدون مراجعه به پزشک متخصص عملاً این فرایند غیرقابل‌انجام است یا در صورت طی‌کردن پروسه، نتیجه آن چیزی نیست که بیمار انتظارش را داشته است؛ بنابراین توصیه می‌شود درصورتی‌که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید، حتماً به بهترین و تخصصی‌ترین مراکز برای طی‌کردن این پروسه تخصصی و مهم مراجعه کنید تا مطمئن باشید که صفر تا صد آن توسط نیروهای حرفه‌ای و به‌کمک ابزار و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. همچنین می‌توانید براساس لیست بهترین مرکز ایمپلنت دندان در ایران و جهان، مرکزی را که دسترسی راحتی به آن دارید، انتخاب و برای معاینه حضوری و طی‌کردن روند درمان به آنجا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه