بازار و کسب و کار

دوره‌ی آنلاین معامله‌گر متخصص مهرانیاک

مهران بهرامی فارسی، معامله‌گر بازارهای مالی، پس از سال‌ها فعالیت در بازارهای جهانی (فارکس) و رمزارز، در سال ۱۴۰۰ «مهرانیاک» را تاسیس کرد. هدف اصلی مهرانیاک از ابتدا ارائه‌ی خدماتی در سطح استانداردهای روز دنیا بوده است. تفاوت اصلی این برند درصداقت و شفافیتشان است. همیشه تاکید بر این بود که معامله‌گری کار سخت و زمانبری است و باید برای یادگیری آن صبور بود.

از ابتدای فعالیت تا به امروز، دوره‌های مختلفی در مهرانیاک، از جمله ورکشاپ‌های آموزشی آنلاین و حضوری در تهران، دوره‌های لایو، کلاس‌های خصوصی و VIP در زمینه‌ی معامله‌گری بازارهای مالی برگزار شد و تریدرهای حرفه‌ای شروع به کار کردند.

 

آشنایی با بازارهای مالی، یک نیاز برای تمام افراد

فرقی نمی‌کند که چه شغلی دارید یا تخصص شما چیست! در دنیای رو به پیشرفت امروز، آشنایی با بازارهای مالی و نحوه‌ی نقل و انتقالات جدید و غیرمتمرکز در جهان یک نیاز است. چه بسیار وکلایی که به علت عدم آشنایی با این بازارها، نمی‌توانستند پرونده‌هایی با این موضوعات را قبول کنند. سازندگانی که نمی‌توانستند رمزارز را برای پرداختی‌ها بپذیرند و بسیاری از متخصصین دیگری که شاید خودشان هم ندانند که چقدر به یادگیری این مسائل نیازمندند.

چه بخواهید به عنوان یک تریدر از این بازار به صورت روزانه کسب درآمد کنید، چه بخواهید به صورت بلندمدت سرمایه‌گذاری نمایید یا اینکه فقط می‌خواهید در کنار تخصص اصلیتان معامله‌گری در بازارهای مالی را نیز فرا گیرید، دوره‌ی آموزشی معامله‌گر متخصص مهرانیاک مناسب شماست! هم اکنون می‌توانید در وبسایت مهرانیاک این دوره را ثبت نام کنید و به صورت لایو و آنلاین سر کلاس‌ها حضور یابید. این دوره مجموعاً ۴ ترم است که ترم اول آن از ۲ مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌گردد. در پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک داده خواهد شد.

پیش نمایش دوره‌ی معامله‌گر متخصص مهرانیاک

نوشته های مشابه