بازار و کسب و کاربهداشت و درمان

دکتر گویا نامی آشنا در حوزه سلامت و زیبایی

دکتر گویا نامی آشنا در حوزه سلامت و زیبایی

 

امروزه با حرکت به سمت زندگی مدرن و پیشروی به سمت یک زندگی راحت‌تر، اغلب افراد در تلاشند بدون خارج شدن از خانه و یا محل کار، خدمات مورد نیاز خود، به ویژه خدمات پزشکی را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. دکتر گویا یکی از اولین پلتفرم‌های پزشکی در حوزه ارائه نوبت و معرفی پزشک به شمار می‌آید که توانسته به کاربران برای برخوداری از خدمات پزشکی فوری و ارتباط با بهترین پزشکان در تهران کمک کند. اما این وبسایت چه خدماتی به کاربران ارائه می‌دهد و چگونه به کاربران کمک می‌کند؟ در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

رسالت دکتر گویا

وب سایت دکتر گویا با هدف کمک به کاربران برای پیدا کردن بهترین متخصصان در حوزه‌های مختلف پزشکی، در سال 1400 پایه گذاری شده و در تلاش است پزشکان مختلف را بر اساس حوزه‌های کارشان، دسته بندی کرده و به کاربران معرفی کند. از این طریق، کاربران می‌توانند حتی بدون آشنایی با پزشکان و تنها با مطالعه بیوگرافی و اطلاعات متخصصان در مجموعه دکتر گویا و خواندن نظرات کاربران در رابطه با پزشکان، به متخصص مورد نظر خود مراجعه کنند.

از سوی دیگر، دکتر گویا همواره در تلاش بوده هیچ یک کاربران مجبور به انتظار رسیدن زمان ویزیت پزشک و یا سفر از شهری به شهر دیگر برای ملاقات با متخصصان نباشند؛ به همین خاطر شرایطی فراهم کرده است که کاربراین بتوانند بدون مراجعه حضوری و تنها به صورت آنلاین و تلفنی نوبت پزشکی دریافت کرده و از پزشک دلخواه، ویزیت آنلاین یا حضوری دریافت کنند. در ویزیت آنلاین، تمامی مراحل نوبت دهی، تایید نوبت، ارتباط پزشک با بیمار و پرداخت هزینه به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

نحوه انتخاب بهترین پزشکان با دکتر گویا

در وبسایت دکتر گویا لیستی از برترین پزشکان در حوزه‌های مختلف همچون زنان، زیبایی، پوست و مو، گوش، حلق و بینی، طب سنتی، مغز و اعصاب، اعتیاد، روانشناسی و… طراحی شده که به عنوان مثال شما تنها با سرچ عنوان بهترین دکتر طب سنتی در تهران، می‌توانید برترین متخصصان را در این حوزه مشاهده کنید و با کلیک بر روی مشخصات پزشک انتخابی خود، بیوگرافی، آدرس، میزان سابقه و نظرات کاربران را در رابطه با پزشک مشاهده کنید.

علاوه بر پزشکان مطرح در اغلب زمینه‌های پزشکی، شما می‌توانید لیست بهترین کلینیک‌های دامپزشکی، زیبایی و… را نیز در این وبسایت مشاهده کرده و در صورت نیاز به خدمات این مجموعه‌ها، با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و نوبت دریافت کنید. دقت داشته باشید لازم است به محض تماس با پزشک و کلینیک، آشنایی با پزشک را در وب سایت دکتر گویا را مطرح کنید.

نحوه انتخاب بهترین پزشکان با دکتر گویا

روش انتخاب بهترین دکتر توسط دکتر گویا

مجموعه دکتر گویا از دو طریق پزشکان معرفی شده در سایت را انتخاب می‌کند؛ در اولین روش، بازاریاب‌های ما با تحقیق در میان پزشکان با تخصص‌های مختلف، تلاش می‌کنند بهترین پزشکان با بالاترین سطح علمی و سابقه کار را انتخاب کرده و از آنها برای عضویت در وب سایت دعوت کنند.

در روش دیگر، پزشکان می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین برای عضویت در سایت درخواست داده و فرم پر کنند. حال کارشناسان در مجموعه دکتر گویا، درخواست‌ها را بررسی کرده و پزشکان را با توجه به سابقه کار، تخصص و معیارهای پذیرش در مجموعه انتخاب کرده، قرارداد تنظیم شده و بهترین متخصصان را در سایت معرفی می‌کنند. مدت زمان حضور نام پزشک در لیست بهترین متخصصان، با توجه به رضایت کاربران تعیین خواهد شد.

راه های ارتباط با دکتر گویا

شما از 4 طریق می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه دکتر گویا در ارتباط باشید:

  1. وارد قسمت مشاوره رایگان در وب سایت شده و طی تماس با شماره درج شده در این صفحه، از مشاوره رایگان برخوردار شوید.
  2. در روش دوم، تنها کافی است وارد سایت دکتر گویا شده و عنوان مرتبط با سوال خود را سرچ کنید و در انتهای صفحه مورد نظر و در قسمت دیدگاه‌ها، سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به آن پاسخ دهند.
  3. در روش سوم، می‌توانید وارد صفحه رسمی دکتر گویا در یکی از پلتفرم‌های تلگرام، اینستاگرام، آپارت، یوتیوب و توییتر شوید و نظر خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.
  4. راه ارتباطی دیگری نیز وجود دارد؛ اینگونه که به محض ورود به سایت، علامتی مبنی بر چت آنلاین در قسمت پایین صفحه مشاهده می‌کنید که با کلیک و یا لمس این علامت، به صفحه چت آنلاین منتقل می‌شوید و می‌توانید با کارشناسان مجموعه دکتر گویا در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان دکتر گویا

از آنجایی که اغلب برای پرسش چند سوال ساده از پزشکان، مراجعه حضوری و دریافت نوبت ویزیت توصیه نمی‌شود و اینکار چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، وبسایت دکتر گویا شرایطی فراهم کرده که کاربران بتوانند در هر ساعت از شبانه روز، با کارشناسان این وب سایت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند.

درست است که مشاوره رایگان نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای مراجعه به پزشک باشد و افراد باید در صورت نیاز به معاینه و ویزیت به پزشک مراجعه کنند، اما می‌تواند در حوزه پاسخ به سوالات ایجاد شده برای کاربران در مواقع ضروری، روش مناسبی باشد. پس شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی زندگی خود و به صورت 24 ساعته از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

معرفی شبکه های اجتماعی دکتر گویا

مجموعه دکتر گویا در تلاش است علاوه بر ارائه اطلاعات پزشکی فراوان در وب سایت خود، در پلتفرم‌های متعددی از جمله تلگرام، اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و توییتر نیز فعالیت داشته و از طریق این نرم افزارها نیز اطلاعات پزشکی را با شما به اشتراک بگذارد. شما می‌توانید تنها با سرچ عنوان دکتر گویا در این پلتفرم‌ها، وارد صفحه مجموعه شده و از مطالب بیان شده در این صفحات استفاده کنید.

در آخر

از آنجایی که خدمات درمانی و پزشکی از اصلی‌ترین ملزومات زندگی تمامی افراد هستند، مجموعه دکتر گویا تلاش کرده با برداشتن قدمی بزرگ در زمینه ارائه اطلاعات و خدمات درمانی به کاربران، نقشی هر چند کوچک در زمینه افزایش اطلاعات عمومی در جامعه و کاهش بیماری‌های شایع، ایفا کند؛ اما دقت داشته باشید مشاوره رایگان و مطالعه این مطالب، جایگزین تشخیص، دستور و مراجعه به پزشک نخواهند شد.

نوشته های مشابه