بازار و کسب و کارگردشگری

هتل‌های مشهد نزدیک حرم سه ستاره

هتل‌های مشهد نزدیک حرم سه ستاره

هتل‌های مشهد نزدیک حرم، یکی از اقامتگاه‌های ایده‌آل برای زائرین محسوب می‌شود. اکثر مسافرانی که به این شهر مقدس سفر می‌کنند، برای زیارت حرم مطهر راهی شده‌اند. شهر مشهد، علاوه بر بارگاه امام رضا، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و همه مسافران برای حداقل یکبار به زیارت حرم می‌روند. این موضوع سبب شده است که هتل‌های نزدیک حرم تاسیس شوند. هتل‌ها خدمات متنوع و گوناگونی را برای رفاه حال زائرین در نظر گرفته‌اند. این امکانات با توجه به نرخ رزرو هتل تعیین می‌گردد. مسافران بر اساس بودجه و تعداد مسافر اتاق مورد نظر خود را رزرو می‌کنند.

هتل اطلس از هتل‌های مشهد نزدیک حرم

هتل‌های مشهد نزدیک حرم، تنوع زیادی دارند. یکی از از این هتل‌ها اطلس نام دارد. میدان بیت‌المقدس، نزدیک‌ترین میدان به حرم مطهر است. هتل اطلس در مجاورت میدان افتتاح شد و کمتر از سه دقیقه به حرم می‌رسید. هتل اطلس، با هشت طبقه و 188 واحد میزبان گرم زائرین عزیز است. این هتل سه ستاره جزو نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم محسوب می‌شود. قدمت هتل اطلس حدود 40 سال است؛ اما، در سال 1395 بازسازی شد و با امکانات جدید تری برای اقامت آمادگی پیدا کرد.

امکانات جدیدی که پس از بازسازی به هتل زیبای اطلس افزوده شد شامل: صرافی، سالن بدنسازی، مرکز خرید و … است. اتاق‌هایی که برای مسافران رزرو می‌شود، در دو سبک رویال و کلاسیک طراحی شده است. منظره‌ای که از اتاق‌ها و رستوران به چشم می‌خورد، جذابیت خاصی دارد. اتاق‌ها با توجه به تعداد نفرات مسافر برای شما رزرو می‌شوند و این امر در تعین نرخ هتل موثر است.

به طور کلی، هتل اطلس مشهد، یکی از بهترین لوکیشن‌ها را برای سهولت رفت‌وآمد دارد. این هتل بزرگ در دسترس مراکز زیادی مانند بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان و … است. هتل اطلس با بهترین کیفیت از شما پذیرایی می‌کند و پرسنل آموزش دیده‌ای برای خدمت رسانی به زائرین استخدام کرده است. این امر سبب جذب مسافران زیادی می‌شود.

هتلی در نزدیکی حرم

هتلی در نزدیکی حرم

هتل‌های مشهد نزدیک حرم، به شما در خلق لحظات شیرین کمک می‌کند. زمان، یکی از موارد مهمی است که در سفر اهمیت دارد. هتل‌هایی که در فاصله کمتری تا حرم تاسیس می‌شوند، در انتخاب مسافران اولویت دارند. یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم، هتل آریو است. این هتل زیبا در 12 طبقه و 54 اتاق، اقامت رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل در سال 1401 بهره‌برداری شد و به عنوان هتل تازه تاسیس شناخته می‌شود. این هتل بزرگ، اتاق‌های متنوعی را برای اقامت زائرین در نظر گرفته است که شامل:

  1. اتاق یک تخته همراه با صبحانه
  2. اتاق یک تخته فولبرد
  3. اتاق دو تخته دبل اکونومی همراه با صبحانه
  4. اتاق دو تخته دبل اکونومی فولبرد
  5. اتاق دو تخته دبل استاندارد فولبرد
  6. اتاق دو تخته دبل استاندارد همراه با وعده صبحانه
  7. اتاق دو تخته توئین همراه با صبحانه
  8. اتاق دو تخته توئین فولبرد
  9. اتاق سه تخته اکونومی همراه با صبحانه
  10. اتاق سه تخته اکونومی فولبرد
  11. اتاق سه تخته استاندارد همراه با صبحانه
  12. اتاق سه تخته استاندارد فولبرد
  13. اتاق چهار تخته همراه با صبحانه
  14. اتاق چهار تخته فولبرد
  15. اتاق پنج تخته همراه با صبحانه
  16. اتاق پنج تخته فولبرد

هتل تبرک یکی از هتل‌های نزدیک حرم

هتل‌های نزدیک حرم، محبوبیت زیادی در بین زائرین دارند. هتل تبرک، یکی از هتل‌های مجلل و زیبا در مشهد است. این هتل سه ستاره، شش طبقه دارد و با 90 اتاق آماده پذیرایی از زائرین عزیز است. محوطه سرسبز هتل، آرامشی بکر را به مسافران هدیه می‌دهد. کسانی که به محوطه سرسبز علاقه‌مندند، این هتل انتخاب بسیار مناسبی است.

هتل تبرک، با امکاناتی که در اختیار زائرین قرار می‌دهد، مقوله‌ای فراتر از یک هتل سه ستاره را بیان می‌کند. تنوع غذایی، خدمات عالی، رفتار پرسنل و … یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب هتل است. خوشبختانه هتل تبرک، رضایت تعداد بی‌شماری از زائرین را جلب می‌کند. این هتل لوکس، در سال 1400 تاسیس شده است و تجهیزات جدید را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل زیبا جزو بلندترین هتل‌ها نزدیک به حرم شناخته می‌شود.

هتلی در نزدیکی حرم

خیابان‌های هفده شهریور و امام، دو خیابان پر تردد و سراسر مراکز خرید است. هتل تبرک در نزدیکی خیابان هفده شهریور افتتاح شد و دسترسی به مراکز خرید بزرگ شهر مشهد را آسان‌تر می‌کند. از خدماتی که هتل تبرک ارائه می‌دهد می‌توان به خدمات تشریفات ویژه، مینی بار با هزینه، خدمات تور، آتلیه، پذیرش 24 ساعته، کتابخانه، اتاق چمدان و … اشاره کرد.

آدرس هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد فاصله نسبتا کوتاهی با حرم مطهر امام رضا دارد. شما می‌توانید با پیاده‌روی پانزده دقیقه‌ای به حرم برسید. اگر بخواهید این مسیر را با خودرو طی کنید، کمتر از پنج دقیقه با مقصد فاصله دارید. حتی اگر بدون خودروی شخصی به مشهد آمده‌اید و همسفران سالمندی دارید که پیاده‌روی برای آن‌ها دشوار است، با کمک تاکسی‌های اینترنتی یا تاکسی سرویس هتل، مسئله رفت و آمد شما به حرم حل می‌شود. علاوه بر فاصله کوتاه هتل سارینا با حرم امام رضا، چند جاذبه گردشگری شهر مشهد در نزدیکی این هتل هستند. برای مثال کلیسای مسروپ مقدس، خانه ملک، پارک میرزا کوچک خان، پارک باغ ملی، موزه مردم شناسی، موزه قرآن، موزه فرش، آرامگاه نادر شاه افشار، مرکز تجاری آکسون و بازار رضا در فاصله یک تا دو کیلومتری هتل سارینا مشهد قرار گرفته‌اند.

کلام پایانی

هتل‌های نزدیک حرم، بهترین رزرو برای مسافران به شمار می‌رود. تعدادی از مسافران را افراد مسن یا معلولین تشکیل می‌دهد و زائرین باید هتل‌هایی با کمترین مسافت تا حرم را برگزینند. این امر سبب، رفع نگرانی آن‌ها برای زیارت می‌شود. هتل‌هایی که برای اقامت در سفر به مشهد انتخاب می‌کنید، باید با آرمان‌ها و اهداف شما هم‌خوانی داشته باشد.

اینگونه از خرج‌های اضافی پرهیز می‌شود و سفر خوبی برای شما رقم خواهد خورد. هتل‌هایی که در شهر مشهد و نزدیک حرم قرار دارند، در متدها و سبک‌های متعددی طراحی شده.اند. از سوئیت‌های کوچک و معمولی گرفته تا هتل‌های پنج ستاره همگی برای اقامت راحت شما تاسیس می‌شوند. هتل.های سه ستاره، اقامتگاه‌های مناسب و با نازلترین قیمت به شما معرفی می‌شوند.

این هتل‌ها برای یک اقامت رویایی و نزدیک حرم طراحی شده‌اند. منو غذایی متنوع و خدمات متناسب با اقامت در هتل‌های نزدیک حرم و سه ستاره به خوبی برنامه‌ریزی می‌شوند که زائرین عزیز با خیال راحت در این هتل‌ها اقامت داشته باشند.

نوشته های مشابه