بازار و کسب و کار

پمپ آب ایتالیایی

در این مطلب میخواهیم به شکل جامع پمپ آب ایتالیایی و انواع آن را با یکدیگر بررسی کنیم، پس تا آخر همراه ما باشید تا هرآنچه که میبایست در رآبطه با قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی توضیح دهیم.

فاکتور های بسیاری جهت انتخاب یک برند پمپ آب خوب می تواند دخیل باشد. که خریدار با توجه به احتیاجات خود، میبایست به آنها توجه کنید. خرید یک پمپ آب ایتالیایی مرغوب و معتبر یکی از دغدغه های خریداران پمپ آب می باشد.

اگر در پی خرید پمپ آب ایتالیایی هستید، ما پمپ آب ایتالیایی فشار قوی را به شما توصیه می کنیم. شما میتوانید به منظور دریافت مشاوره رایگان خرید پمپ آب با ما تماس بگیرید.

یکی از انواع پمپ آب، پمپ آب ایتالیایی می باشد که به علت کیفیت بالا و کارایی آن همواره میان مردم از محبوبیت بخصوصی برخوردار است، اگر قصد دارید یک پمپ آب تهیه کنید که طول عمر بالایی داشته باشد و قدرت بالایی در پمپاژ آب داشته باشد ما به شما پمپ آب ایتالیایی را توصیه می کنیم.

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

همواره در بازار برند ها و مارک های گوناگونی از پمپ آب ها عرضه میشود، اما سوال این است بهترین برند پمپ آب چیست؟ برای برخی افراد بی صدا و یا کم صدا بودن پمپ آب، برای بعضی کیفیت و کارایی پمپ آب اهمیت دارد و از همین رو به دنبال پمپ آبی هستند که کلیه این خواص و ویژگی ها را دارا باشد، در ادامه بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی را به شما معرفی میکنیم.

پمپ آب ساختمان ایتالیایی

گاهی احتمال دارد بخواهید برای ساختمان و یا واحد مسکونی خود پمپ آب خریداری کنید، پمپ آب ساختمان ایتالیایی یکی از بهترین انتخاب ها جهت خرید پمپ آب می باشد، پمپ آب ساختمان ایتالیایی به علت قدرت بالا آن در پمپاژ آب همواره مشکل کمبود آب و کم بودن فشار آب را برطرف میکند. پس اگر با مشکل کمبود فشار آب مواجه هستید توصیه میکنیم حتما از پمپ آب ایتالیایی برای ساختمان و یا منزل مسکونی خود استفاده نمایید.

قیمت پمپ آب ایتالیایی

حال که با ویژگی ها و مزایای پمپ آب ایتالیایی اشنا شدیم، در ادامه به بررسی قیمت پمپ آب ایتالیایی میپردازیم و تفاوت آن با را با سایر پمپ های آب را مطرح میکنیم.

قیمت پمپ آب ایتالیایی متناسب با نوع و کاربرد آن تفاوت دارد، برای مثال پمپ آب ایتالیایی پنتاکس به علت مناسب بودن به منظور استفاده در کارهای کشاورزی معمولی و کوچک و اجازه عبور مواد جامد کوچک از محبوبیت بالایی برخوردار میباشد.

قیمت پمپ آب ایتالیایی نیم اسب

پمپ آب ایتالیایی نیم اسب یکی از انواع پمپ آب هایی می باشد که در شرایط عادی جهت خانه های ویلایی در طبقات اول تا دوم کاربرد دارد و افزون بر این میشود جهت بالا بردن فشار داخل واحد از آن استفاده کرد. اگر در آپارتمان هستید و طبقات پایین شما از فشار آب خوبی برخوردارند ولی فشار آب شما کم میباشد، میتوانید در طبقه ی خودتان پمپ آب نیم اسب را قرار دهید و فشار آب لازم خود را تامین کنید. حائز اهمیت است که بدانید این کار سبب کاهش فشار طبقات میشود و بهتر هست از یک پمپ مرکزی استفاده کنید.

قیمت پمپ آب دو اسب ایتالیایی

پمپ آب دو اسب ایتالیایی نوع دیگری از پمپ آب می باشد که این پمپ‌های آپارتمانی برای آپارتمان‌های پنج طبقه با ماکزیمم ۱۴ واحد مناسب میباشند. پمپ‌های خانگی دو اسب بخار، واحد‌های تا ماکزیمم ۱۰۰ متر را پشتیبانی می‌کنند.

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی لوارا

همانگونه که میدانید پمپ آب لوارا یکی از بهترین پمپ های آب میباشد و در اکثر کاربری های مسکونی و صنعتی و تجاری کاربرد دارد. از معتبرترین شرکت های ایتالیایی تولید کننده انواع پمپ آب خانگی ، کف کش ، لجن کش ، بوستر پمپ آب ، سیرکولاتور ، خطی شرکت لوارا LOWARA می باشد.

بیشتر فعالیت لوارا تولید انواع پمپ های خانگی و پمپ شناور ، بوستر پمپ آب بوده و دارای تعداد زیادی نمایندگی در کشورهای گوناگون می باشد.

محصولات شرکت لوارا LOWARA شامل:

  • پمپ خانگی مدل p , psa , pab
  • پمپ چدنی سانتریفیوژ لوارا مدل fh , ensh
  • پمپ استیل لوارا co , cea , ca , esh , hm , hms
  • پمپ خطی لوارا مدل elne , elnt
  • پمپ مستغرق مدل doc , diwa , dn , domo , 1300 , dl ,
  • پمپ شناور لوارا مدل egs , scuba , z6 ,z8
  • پمپ خودمکش لوارا مدل sp , bg
  • پمپ طبقاتی مدل sv , hm , vm , svi
  • بوستر پمپ لوارا

پمپ آب لورا نیز یکی از انواع پمپ آب ایتالیایی می باشد که به علت کم صدا بودن آن بسیار مورد توجه افراد قرار میگیرد.

قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی

همانگونه که میدانید پمپ آب یک اسب انواع گوناگونی دارد، برای مثال پمپ آب یک اسب بشقابی به علت داشتن پروانه ای باز تر به دبی بالا مشهور هست و بین پمپ های دیگر با قدرت برابر حجم بیشتری از آب را پمپاژ میکند اما در مقایسه با پمپ جتی و پمپ ارتفا بالا، ارتفاع ی کمتری را با حجم بیشتر پمپاژ میکند.

انواع دیگر پمپ آب یک اسب ایتالیایی عبارت اند از:

  • پمپ آب ایتالیایی یک اسب جتی
  • پمپ آب ایتالیایی یک اسب ارتفاع بالا

برای استعلام قیمت پمپ آب یک اسب ایتالیایی با یکی از شماره تلفن های فروشگاه پمپ مستر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه خرید پمپ آب ایتالیایی راهنمایی نمایند.

از مشخصات پمپ آب یک اسب متوجه میشوید که این نوع پمپ آب همواره قدرت بالاتری نسبت به سایر پمپ آب ها دارد.

پمپ آب ایتالیایی نیم اسب

پمپ های آب خانگی با قدرت نیم اسب به علت موتور کوچکتری که دارند در حالت کلی نوعی طراحی می شوند که صدای کمی نیز داشته باشند.

یکی از بهترین انتخاب ها که میتوانید در امور خانگی از آن استافده کنید پمپ آب ایتالیایی نیم اسب میباشد که بهترین پمپ آب کوچک ارزان میباشد.

اگر در جستجوی یک پمپ آب بی صدا هستید پمپ آب ایتالیایی نیم اسب بهترین انتخاب خواهد بود، بی صدا بودن پمپ آب ایتالیایی نیم اسب یکی از نکات مثبتی است که به هنگام خرید پمپ آب خانگی باید در نظر گرفت. همچنین یکی از فاکتورهایی است که می بایست مد نظر قرار داد. قیمت پمپ آب ایتالیایی با قیمت پمپ آب خانگی بی صدا آلمانی به دلیل کیفیت آن تفاوت دارد، برخی از انواع پمپ آب خانگی با ست کنترل پمپ آب خانگی ارائه می شوند و برخی حتی منبع تحت فشار پمپ آب خانگی نیز به همراه دارند. ولی در حالت کلی آنچه این پمپ ها را متفاوت و برتر می نماید، قدرتی است که به منظور تامین توان لازم الکتروپمپ لازم است تا بتواند دبی و هد مورد نظر را تامین نماید.

پمپ آب ایتالیایی داب

شرکت داب ایتالیا با بالای 40 سال سآبقه، یکی از پیشکسوتان در عرصه فناوری های آب و فاضلآب و جابجایی مایعات می باشد. پمپ آب داب با استفاده از تکنولوژی های روز، راه حل های کارآمدی را در حوزه ی خدمات ساختمانی، مسکونی، کشاورزی و آبیاری ارائه می دهد.

پمپ آب داب از نظر فنی بسیار بروز و پیشرفته و در عین حال دارای نصبی آسوده و کارایی بالایی می باشد و از نظر مصرف انرژی نیز بشدت بهینه عمل می کند. این پمپ ها در زمینه های گرمایش و سیستم های تهویه، تامین آب و فشار، آبیاری و باغبانی، تخلیه و جمع و آوری آب باران، دفع پساب، گردش و فیلتراسیون آب استخر کاربرد دارند.

برخی از افراد بر این باور هستند که پمپ آب داب یک برند چینی می باشد و به نوعی بهترین مارک پمپ آب خانگی چینی است، اما باید بگوییم پمپ داب ایتالیایی بوده و قطعات آن توسط کشور ایتالیا تولید و عرضه می گردد.

پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

شرکت پمپ آب پنتاکس دارای بیش از 25 سال سابقه در حوزه تولید پمپ آب و فاضلاب، مایعات، منابع طبیعی و غیر طبیعی، همراه با محصولات با کیفیت و پرسنلی مجرب در حال فعالیت می باشد.

این شرکت سیاست خود را بر روی توسعه پایدار بر روی همه ی فرایند ها همچون تولید، مدیریت و توزیع محصولات، قرار داده است. همچنین دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت UNI EN ISO 9001 می باشد. این برند طیف گسترده ای از امور خانگی، صنعتی و کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد.

مشخصات پمپ پنتاکس

برای شناسایی هر چه بهتر پمپ آب پنتاکس در نظر داشته باشید حرف T در مدل دستگاه، بیانگر برق ورودی سه فاز و دو عدد انتهای مدل نشان دهنده جنس پروانه است به طور مثال عدد 01 نشاند دهنده جنس برنز و 00 نشان دهنده جنس باکالیت می باشد.

لازم به ذکر است تمامی مدل های پمپ آب پنتاکس در ایتالیا تولید می شوند و با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و طراحی هیدرولیکی، علاوه بر کارایی بالاتر طول عمر بیشتر و قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه دارند.

این تنوع در محصولات و مدل های مختلف پمپ آب خانگی پنتاکس به همین دلیل است که مشتری با توجه به نوع کاربرد خود انتخاب مناسبی در خرید پمپ آب مورد نظر خود داشته باشد. در این مقاله به معرفی چند نوع از سری مدل های پمپ آب خانگی پنتاکس می پردازیم.

پپمپ آب ایتالیایی لوارار

پمپ آب لوارا یک شرکت ایتالیایی وابسته به گروه صنعتی عظیم زایلم، در حوزه تولید پمپ و الکتروپمپ های صنعتی و خانگی، سیرکولاتور ها، لجن کش و کف کش و همچنین ارائه راه حل های اقتصادی، به منظور پمپاژ و گردش آب تمیز و آلوده پیشتاز می باشد. از این پمپ ها می توان در صنایعی همچون موارد زیر استفاده کرد.

1.خدمات مسکونی و تجاری: ساختمان های مسکونی اعم از هتل ها، مراکز خرید، مدرسه ها، ساختمان های اداری و بیمارستان ها می باشد. درخواست جهت دریافت راه حل های کاربردی و مطمئن در حال افزایش می باشد. این شرکت می تواند بر اساس ملزومات مشتریان، این درخواست ها را مدیریت و بررسی نماید.

2.خدمات عمومی: شرکت لوارا در حوزه ی مصرف آب و بهینه سازی فاضلاب ها تخصص بالایی دارد. در اصل این شرکت نوآوری و تجربه را ترکیب نموده تا از طریق آن بتواند راهکارهایی اساسی برای کلیه احتیاجات مشتریان ارائه دهد.

3.صنایع کشاورزی: می دانیم که بخش صنعت حدود 70 درصد از منابع آبی جهان را مصرف می کند، بنابراین کیفیت و مدیریت در تحویل آب می تواند از نکات حائز اهمیتی باشد که میبایست به آن توجه داشت. پمپ ها و سیستم های مدیریت آب لوارا، با توجه به نیاز های شما طراحی شده اند.

4.صنایع نفت و گاز: همان گونه که می دانید حضور آب در استخراج نفت و گاز نقش مهمی را بازی می کند که شرکت لوارا اهمیت و ارزش آن را درک کرده است و به منظور جلوگیری از ایجاد فاضلاب نیز به آب توجه خاصی دارد.

پمپ آب ایتالیایی ابارا

در سال 1912 شرکت پمپ آب ابارا در ژاپن با هدف تولید پمپ های سانتریفیوژ تاسیس گردید. می توان این شرکت را در حوزه طراحی و تولید پمپ و صنایع پمپاژ، پیشکسوت دانست. ابارا تمرکز خود را بر روی تولید پمپ، سیستم های پمپاژ و کمپرسور ها قرار داده است. این تولیدات طیف گسترده ای از احتیاجات مشتریان را در بر می گیرد. شرکت ابارای ایتالیا نیز فعالیت خود را در سال 1989 آغاز کرد.

امروزه این دو شرکت در ایتالیا و ژاپن موفق شدند محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کنند. اساس کار هر دو شرکت بر روی مدل های گروه ژاپنی است. این گروه بزرگترین و اصلی ترین تولید کننده پمپ در اروپا می باشد. پمپ های تولیدی در این گروه ها، در هر مرحله ازفرآیند ساخت خود مورد آزمایش و تست قرار می گیرند.

پمپ آب ایتالیایی سایر

 شرکت پمپ آب سایر در سال 1951 بوسیله کارلو فاوالا تاسیس گردید. ارائه کلیه احتیاجات بازار، درحالیکه همیشه کلیه محصولات دارای کیفیت بالای قطعات می باشند انجام می گردد. در اصل کلیه درخواست ها با دید یک فرصت ارزشمند، مقایسه می شوند.

کاربرد پمپ آب ایتالیایی سایر

هرکدام از دسته بندی های پمپ آب ایتالیایی، مانند پمپ های شناور، زمینی و پمپ های الکتریکی، دارای کاربرد های بسیاری هستند. اما در حالت کلی، تمام پمپ ها تقریبا دارای کاربرد های زیر می باشند:

  • صنایع ساختمانی
  • صنایع کشاورزی و آبیاری
  • خروج آب از زیر زمین
  • کار در معدن
  • استفاده در صنایع نفت و گاز

پمپ آب ایتالیایی کالپدا

شرکت پمپ آب کالپدا متعهد در زمینه تولید و توسعه پمپ آب وسیستم های پمپاژ با سآبقه ی 59 ساله می باشد. این شرکت توسط وینیسیو متیگو تاسیس شد. محصولات این شرکت درصنعت، سیستم های آبیاری، نیروگاه های آب، آتش نشانی، سیستم های دریایی و مصارف کشاورزی کاربرد دارد. تمامی این محصولات از فناوری های پیشرفته استفاده می گردند.

هم اکنون 250 کارمند در فضای 30،000 متری این شرکت مشغول به فعالیت می باشند. این تعداد نیرو در تولید حدود 2000 نوع پمپ در مدل های مختلف مشغول به کار می باشند.

انواع پمپ کالپدا

در ادامه به بررسی انواع مدل های پمپ آب ایتالیایی کالپدا میپردازیم.

  • پمپ کوچک خانگی کالپدا شامل مدل های: NM – CA – T-TP – C – CT – NG
  • پمپ نیمه صنعتی و صنعتی کالپدا شامل مدل های: NM – NMS – NM4 – NMS4 – N-N4
  • پمپ طبقاتی عمودی کالپدا شامل مدل های: MXV – MXVL – MXVB – MXSU
  • پمپ طبقاتی افقی شامل مدل های: MGP – MXP – MXH-MXHL
  • پمپ استخری شامل مدل های: A – NMP – MCP – SPA
  • پمپ غرق آبی(پمپ شناور کالپدا– پمپ کفکش کالپدا- پمپ لجنکش کالپدا) شامل موردهای: GM 10 – GXR (R)-GXV – GQR – GX 40 – GQS-GQV – GM 50 – GQG – GM – GEO – MP – MPS – MXS – SFM 70 – SD-SDF-SDN – SDX – SDS – CS-FK – NC – NCE
  • پمپ سیرکوله کالپدا شامل مدل های NR-NR4
  • پمپ آب صابون که یک مورد B-VT می باشد.
  • پمپ شفت و غلا ف VAL-SC
  • بوستر پمپ آبرسانی BS
    • MXH: پمپ های طبقاتی افقی کوبله بسته از جنس استنلس استیل
    • MXP,MGP: پمپ های طبقاتی افقی کوبله بسته
    • MXSU, MXV-B : پمپ های طبقاتی عمودی کوبله بسته
    • MXV(EI) : پمپ های طبقاتی عمودی خطیبوستر پمپ آتشنشانی: AUE-AUD-AUED

پمپ های خود مکش کالپدا 

  • Nm,HMD : پمپ های سانتریفیوژ کوبله بسته به همراه پورت های رشته ای
  • NM(EI),NMS : پمپ های سانتریفیوژ کوبله بسته با اتصال فلنچ
  • NM4(EI)NMS4: پمپ های سانتریفیوژ کوبله بسته 1450 دور
  • N,N4: پمپ های سانتریفیوژبا استانداردEN733
  • C: پمپ های سانتریفیوژ با پروانه باز