بازار و کسب و کار

معرفی لوستر مدرن آشپزخانه + عکس 

در این صفحه قصد داریم تا شما را در مورد خرید لوستر مدرن آشپزخانه راهنمایی بکنیم، امروزه به دلیل محبوبیت بالای سبک مدرن و سادگی و ظرافت در این سبک، استفاده از لوستر مدرن در آشپزخانه بسیار رواج یافته است. لوستر مدرن در دکوراسیون داخلی، به عنوان یک وسیله نورپردازی تزئینی بسیار مهم می‌باشد و جذابیت قابل توجهی دارد.

لوسترهای مدرن در دنیای دکوراسیون امروزه الخصصوص در دکور آشپزخانه مدرن، دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین افرادی که به دکوراسیون و نورپردازی منزل خود اهمیت می‌دهد دارند. با طراحی‌های خلاقانه و مدرن و اصولی ساده، این لوسترها می‌توانند به طور چشمگیری جلوه‌ای استثنایی و لوکس به فضاها ببخشند و حسی خارق العاده و هارمونی نوری زیبایی در سبک مدرن ایجاد می‌کنند این لوسترها به منظور مطابقت با دکوراسیون‌های سبک مدرن ساخته می‌شوند و دارای ظاهری عموما ساده، در عین حال زیبا و با روشنایی بالا هستند.

برای کسانی که ظاهر مدرن‌تری را ترجیح می‌دهند، لوسترهای آشپزخانه مدرن وجود دارد. این لوسترها دارای خطوط براق و طرح‌های مینیمالیستی هستند که اغلب از جنس بلور، فلز یا شیشه ساخته می‌شوند. آنها برای آشپزخانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، مینیمالیستی یا صنعتی مناسب هستند.

معرفی لوستر مدرن آشپزخانه

راهنمای انتخاب لوستر مدرن آشپزخانه

طبق همچنین خرید لوستر مدرن آشپزخانه از دغدغه افرادیست که علاقه‌مند به تغییر دکوراسیون هستند. فروشگاه چراغ دستی دارای کالکشنی از جدیدترین انواع لوستر و آویز مدرن مناسب آشپزخانه است. در موجودی محصولات این فروشگاه می‌توانید مدل‌هایی از لوسترهای ست را پیدا کنید که سالن پذیرایی و آشپزخانه شما را روشنایی ببخشد. همچنین می‌توانید از این شرکت درخواست کارشناس کنید تا متناسب برای منزل شما لوستر شخصی سازی کنند. شرکت لوستر چراغ دستی دارای تیمی از مهندسین طراح و مهندسین نور و روشناییست که متناسب با دکوراسیون و ابعاد فضا شما لوستر طراحی و تولید می‌کنند فقط کافیست برای این منظور با شرکت تماس گرفته و درخواست کارشناس کنید.

فروشگاه‌های معتبری در ایران برای تهیه لوستر وجود دارند مانند دکورشاپ، چراغ دستی، لاکچری لایت، لوستر سنتر و دیگر فروشگاه‌های موفق دیگر. اما فقط شرکت لوستر چراغ دستی است که دارای متنوع‌ترین انواع لوستر وارداتی و دست‌ساز ایرانی، انواع لوستر آشپزخانه، لوستر اتاق خواب، لوستر پذیرایی در سبک‌های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، اسپرت، اوریگامی و غیره است.

در این فروشگاه برای انتخاب لوستر مدرن آشپزخانه دست شما باز است، چراغ دستی دارای انواع آویز مدرن، لوستر خطی یا لاینر، لوستر سقفی مدرن و دیگر مدل‌های موجود و سفارشی به دلخواه شما همچنین این شرکت در تلاش است که محصولات متنوع را با بالاترین کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه به همراه گارانتی معتبر به دست هموطنان عزیز در سراسر کشور برساند.

لوستر مدرن آشپزخانه

ویژگی‌های  لوستر آشپزخانه مدرن

لوستر آشپزخانه مدرن، باید ابعاد مناسبی داشته باشد تا به‌ طور مناسب در فضای آشپزخانه قرار گیرد و نور مناسبی را فراهم کند. همچنین باید از جنس مقاومی ساخته شده باشد که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم باشد. همچنین می‌تواند دارای قابلیت تنظیم نور باشد تا بتوان به‌ صورت متغیر از نور مناسب برخوردار شد. در نهایت، طراحی زیبا و جذاب نیز یک ویژگی مهم برای یک لوستر آشپزخانه مدرن است تا به ‌عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضای آشپزخانه استفاده شود.

اندازه آشپزخانه: لوستر آشپزخانه مدرن باید متناسب با اندازه آشپزخانه شما باشد. اگر آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است از لوسترهای کوچک استفاده کنید. اگر آشپزخانه شما بزرگ است، می‌توانید از لوسترهای بزرگ‌تر استفاده کنید. به‌طور کلی، برای آشپزخانه‌های کوچک، لوسترهای سقفی با تعداد چراغ‌های کمتر مناسب‌تر هستند. برای آشپزخانه‌های بزرگ، می‌توانید از لوسترهای آویزان با تعداد چراغ‌های بیشتر استفاده کنید.

ارتفاع سقف آشپزخانه: لوستر مدرن آشپزخانه باید متناسب با ارتفاع سقف آشپزخانه شما باشد. اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است، بهتر است از لوسترهای سقفی استفاده کنید. اگر سقف آشپزخانه شما بلند است، می‌توانید از لوسترهای آویزان استفاده کنید.

تعداد چراغ‌های لوستر: تعداد چراغ‌های لوستر آشپزخانه بر میزان نوردهی آن تأثیر می‌گذارد. اگر آشپزخانه شما بزرگ است، بهتر است از لوسترهایی با تعداد چراغ‌های بیشتر استفاده کنید.

تطبیق پذیری لوستر با سبک دکور: مهم است سبک لوستر شما با سبک کلی آشپزخانه همسان و هماهنگ باشد، اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است یک لوستر مدرن برای نورپردازی عالیست!

لوستر آشپزخانه مدرن

خرید لوستر مدرن آشپزخانه

به نقل از سایت اقتصاد 24 شهروندان تهرانی، برای خرید لوستر، لازم است بازار لوستر و لوستر فروشی‌های معروف تهران را بشناسند تا هم تنوع لازم و هم قیمت مناسب را برای انتخاب در اختیار داشته باشند. در محله‌های مختلف شهر تهران فروشگاه‌هایی هستند که در زمینه فروش لوستر به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، اما بسیاری از افراد در تلاش هستند که برای خرید خود به بازار اصلی این محصولات مراجعه کنند، چراکه هزینه پرداخت شده برای تجهیزات مناسب است.

۱- بورس لوستر خیابان لاله زار: از میان پرخاطره‌ترین خیابان‌های تهران می‌توان به لاله زار اشاره کرد که امروزه به مرکز مهم خرید و فروش لوستر و دیگر تجهیزات روشنایی تبدیل شده است. در آنجا مدل‌های متنوع و متفاوتی از لوستر‌ها بخصوص لوستر اتاق کودک، پذیرایی، آشپزخانه، رستوران و… را در آن مشاهده کنید.

۲- بورس لوستر خیابان ابوسعید: خیابان ابوسعید از دیگر خیابان‌هایی است که در آن می‌توانید مدل‌های متفاوتی از لوستر را ببینید. مغازه‌های لوستر فروشی این محل از غرب چهارراه گلوبندک شروع و تا غرب میدان منیریه ادامه دارند.

۳- بورس لوستر صالح آباد: یکی دیگر از بازار‌های اصلی تهران که در زمینه لوستر کار می‌کند می‌توان به بازار صالح آباد اشاره کرد که بیشترین محبوبیت خود را مدیون مغازه‌های عمده فروشی است اگرچه در این منطقه فروشگاه‌هایی هستند که به صورت تک فروشی محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

۴- بورس لوستر اتابک: این بازار در شرق تهران واقع شده است و البته محبوبیت چندانی در میان مردم ندارد، اما بعضی از کارگاه‌های تولیدکننده لوستر در خیابان ذوالفقاری در محله اتابک کار می‌کنند که تولیدات با کیفیتی را به بازار ارائه می‌کنند.

۵- بورس لوستر خیابان شریعتی: این محله یکی از قدیمی‌ترین محله‎های تهران است و دلیل قیمت بالای لوستر‌های این منطقه به همین دلیل است در حقیقت شما در این منطقه می‌توانید مغازه‌های لوکس فروشی بسیاری را ببینید که میزان بالایی از لوازم تزئینی را به فروش می‌رساند.

۶- بورس لوستر خیابان خاوران: بیشتر افراد به دلیل ترافیک شهر و محدودیت‌های تردد داخل شهر پرهیز می‌کنند و به خیابان خاوران برای خرید لوستر و لوازم آن مراجعه می‌کنند.

۷- خرید اینترنتی لوستر: دیگر راه خرید راحت و بدون دردسر لوستر، خرید از اینترنت است، امروزه برای خرید هرچیزی راحت‌ترین و بهترین راه خرید اینترنتی است که بدون شلوغی و ترافیک و ساعت‌ها خستگی و دردسر پیدا کردن جای پارک با چند کلیک ساده از خانه می‌توانید بهترین و مطمئن‌ترین خرید‌ها را داشته باشید. برای خرید اینترنتی و همچنین حضوری لوستر مدرن آشپزخانه می‌توانید با اطمینان خاطر از چراغ دستی تهیه نمایید.

خرید لوستر مدرن آشپزخانه

تولید کننده لوستر مدرن آشپزخانه

طراح و تولید کننده لوستر آشپزخانه مدرن، با گرد‌آوری مجموعه‌ای مجلل و پرنور از طرح‌های کاملا مدرن و صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه در این نوع لوستر، با طراح‌های چشم‌گیر در فروشگاه تخصصی لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی چراغ دستی، توانسته این لوسترها را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و جدیدترین مدل‌ لوستر مدرن، گرد هم آورد و کارشناسان ما در کنار شما مشتریان عزیز خواهند بود تا شما عزیزان را برای خریدی مطلوب و هوشمندانه همراهی کنند.

امروزه تولید کننده لوستر مدرن، با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته مشتری، سعی و تلاش خود را کرده تا در میان خریداران و طرفداران این سبک از لوستر، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. چرا که فضای همه خانه‌ها مدرن شده و برای یک خانه مدرن، یک لوستر مدرن هم احتیاج است. لوستر مدرن به‌راحتی با فضای خانه‌های مدرن هماهنگ می‌شود. لوسترهای مدرن قابل استفاده در هر فضایی مانند آشپزخانه، اتاق‌خواب و اتاق‌نشیمن است. لوستر مدرن صرفاً روشنایی نیست و یک المان رویایی نورپردازی می‌باشد.